Fantastiska farmor!

Jag har varit hos farmor hela eftermiddagen och kom nyss hem.

Först bjöd hon mig på världens godaste kött till lunch, och sen pratade vi och pratade och pratade och pratade. Om allt.

"Du borde bli lärare, Ulrika! Du ska jobba med människor! Du kan tala, skriva och uttrycka dig bra, det har jag alltid sagt!"
säger hon och jag har ju hört det förut. Flera av mina gamla lärare har sagt det och senast sa Adam det till mig (iofs på fyllan) när han, Jess och jag diskuterade framtiden.

Farmor är bäst. Hon är nog den ärligaste människa jag känner (ibland kanske lite för ärlig?), full av historier och alltid nära till skratt.

Vi drack te och åt sockerkaka några timmar efter maten, shit vad gott sockerkaka är, det hade jag inte ätit på evigheter!

Köpte även två par helt underbara skor på Gåvan! Blev helt kär i dom båda två, och farmor tyckte dom var jättefina också.


 

Nu funderade jag på om jag skulle åka och träna, men bestämde mig precis för att skita i det, och cykla ner och köpa Ben&Jerry's istället, haha! Cravings? Jaha det är den veckan igen.

Har lite härlig träningsvärk i sid-magmusklerna (vad heter dom?!) sen i måndags/tisdags. Det får bli ett pass imorn, eller en tur till simmis kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback