Det finns ingen bättre medicin än musik!



Veckans bästa!
Empire Dogs  "Come On You Preachers" med en touch av Ola Salo. Fruktansvärt bra!

Idag har det inte blivit många barn gjorda, om vi säger så! Jag mår som en gammal skata med halsfluss, träningsvärk och skoskav på samma gång (lider dock inte av nåt av det, men bra mår jag inte!).

Hittils har aktiviteterna bestått av att ligga på sängen och läsa (Elle och "Spelet" av Neil Strauss - sjuk bok om en snubbe som ägnar två år av sitt liv till att lära sig ragga, ganska rolig ändå!).
Jag har även rivit fram ett ganska stort antal underställ som jag ska ha med till Stöten. Om jag fick skulle jag enbart gå klädd i underställ hela dagarna och se ut som en daggmask.
Sen har jag precis ätit pepparmakrill som var fantastiskt gott och nu tänkte jag dricka te innan jag lägger mig på sängen igen och fortsätter läsa och blir frisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback