Karin på mitt jobb.

Kommer ni ihåg att jag skrev förra veckan att vi firade? Jag skulle lägga upp en bild, en det gick inte?
Anledningen till att vi firade var att Karin på mitt jobb fyllde 60 år! HURRA för Karin, världens bästa vuxna människa, vågar jag påstå.

Idag sas följande på mitt jobb:
"Karin! Varför har en del vita azaleor rosa fläckar?" frågade jag.
Karin ryckte på axlarna och tyckte jag frågade dumt.
"Det är ungefär som att fråga.... varför har du fräknar?!" sa hon
"Jag har inte fräknar!" svarade jag och så skrattade vi.



En annan kul sak som hände i fredags.
Jag var halvt på väg hem redan när J, Kimpan och jag bromsade in precis vid ingången till Luux.

"Jag går hem. Börjar jobba 9 imorn!" sa jag.
"Nej, nu följer du med in! Kom igen!" tjatade J.
Vi stod väl nån minut och dividerade och så tittar vakten på mig och frågar:
"Hur gammal är du?"
"Eh..? Vadå? 23. Varför undrar du det, jag ska ju gå hem."

"Får jag se på ditt leg?" fortsätter han.

Jag undrar vad fan han styr med och langar fram det, han tittar.
"Varsågoda och gå in. Vi bjuder på inträdet (för mig och J)."
"Varför då?" frågade jag.
"För vi behöver lite bra tjejer härinne ikväll!"

Inne på Luux fick jag för övrigt mina bröst kommenterade av fyra olika killar. Vad hände där liksom?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback