Hemma i min säng.

Vaknade vid nio och kravlade omkring i sängen, jag älskar att ligga och vända och vrida på mig.. i några minuter innan jag fortsatte läsa min bok. Med rullgardinen fortfarande nere.
Den är mintgrön och släpper igenom allt ljus utifrån i alla fall. Tror jag haft den sen vi flyttade in typ -87. Fin färg, men totalt värdelös för sitt jobb.

Jag kan ju i och för sig som J säger sova överallt och speciellt när det är ljust.

Hörde hur pappa och hans sambo gick upp. Så jag gick upp jag också.
Ibland är det bara så skönt att vara nåns barn. Det brinner i braskaminen när man kliver upp, frukost framplockad (dom hade bakat!) och så sätter man sig bara och äter och pratar.

.
Imorn är det nytt år.
Vi har väldigt ospikade planer efter att Charken inte fick öppna.
Middag, antingen hemma hos nån av the girls eller hos Jesper. Sen troligtvis Platå.
Jag har nytt nr också,

0722130670
save it och ringa eller sms:a!

 

GOTT NYTT ÅR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback