K A O S.

Är det som gäller i mitt liv right now.

Har inte skrivit om det innan men nu kommer det: vi hade inbrott i måndagsnatt/tisdagsmorse. Nån har varit inne i vår lägenhet när J och jag låg och sov och gått runt och plockat på sig saker.
Min plånbok, mina och J's nycklar, kamera, massa smycken, parfym (!). Fy fan vad äckligt det är. Och vi bytte inte lås fören idag vilket innebär att människan hade kunnat komma tillbaka hur många gånger som helst...

Vad vi vet har han eller hon eller vad det nu är bara varit här en gång. OCH VI VAR HEMMA! Det är helt overkligt.

Mer kaos blev det idag. Jag började lite senare för jag skulle till banken och ta ut pengar eftersom mitt kort blev snott. Efter gick jag till HM och shoppade (underbara saker, kanske kan visa imorn!) och sen till 7eleven och köpte nytt trikkkort.

När jag gick av trikken i Ljabru upptäckte jag att jag inte längre hade datorn med mig. PANIK!
Ringde och ringde typ överallt där jag varit. Numret till 7eleven fick jag inte tag på, för den låg tydligen inte på Karl Johan fast den gör det!

Efter jobbet gick jag dit. Där var den inte.
Vidare till HM, dit jag ringt, fast då sa dom att den inte var där. Nu var den ju det! Blev helt överlycklig och ville nästan pussa säljaren bakom disken!



Nu till nåt trevligare: ikväll har J, Yvonne, Janne och jag varit på Tullins och spist. Jag åt pasta med zucchini, mums!


Strax läggdags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback