HUSVAGNSEMESTER hos Liz&Chris!



Jag är hemma! Och har haft det SÅ bra!


1. Beachen, Liza och Christian.
2. Fåglarna badar på Liza och Christians förtält.
3. Vi spelar kinaschack! Jag förlorade så det sjöng om det!



Tönsberg. Liza och jag var där båda dagarna och gick runt och träffade bland  världens sjukaste Rädda barnen-snubbe.
Vi såg en dörrmatta som det stod "Mulla i Ulla" på, eller nåt liknande.. haha! Det var fyra par fötter på den, men vi fattade inte vad det betyder?! Borde ju ha köpt den egentligen.
Istället köpte jag världens coolaste solbrillor, ett par ormskinn-leggings i tyg och en CK-bodylotion.


På kvällen grillade vi! Mys! Christian jobbade till 22, men Liz och jag satt och pratade och dividerade och hade det kalas.
När det började bli mörkt (och kallt!) flyttade vi in i förtältet.
Lite senare fick vi besök av en igelkott! Både Liza och jag blev helt lyriska och ville klappa!

Nu är jag hemma igen och det känns lite värdelöst för jag vill campa mera och hänga med Liza och Christian! Ikväll får  jag hålla till godo med Nettan, J och Kim, som fyller år. Det är inte så illa det heller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback