Babes!

Dålig uppdatering hær kan jag lova. Jag har varit sjuk, eller har inte kunnat æta på fyra dagar. Nu børjar det vænda men jag køpte precis chaite før det ælskar jag ju men det bara vænder sig i magen det också.

Har hur som helst jobbat.
Saknar Veronica så mycket men annars ær allt bra på Bogrønt. I måndags åkte vi till Mays nya gård som ligger i Ski, och hade korvkalas och gick rundvandring. Dom hær mænniskorna jag jobbar med ær fantastiska!
Karin skjutsade hem mig sen och vi åkte omvægar før att jag skulle få se var hon bodde och lite allt møjligt.

Jag vet inte riktigt hur jag ska kunna gå igenom allt som hænt, det ær full rulle hela tiden hær.

Igår efter jobbet åkte jag ut till J på hennes jobb på Linderud. Vi tog banan tillbaka till stan nær hon slutade och så gick vi och kækade på nån pastaresaturang som låg nere i en kællare och jag skrattade så jag fick ont i magen och allt var skitkul. Værldens fjantigaste musik och en jætteæcklig sallad till førætt tyckte J.
Skrattfesten fortsatte från Storgata upp till Deli dær jag køpte Jelly bellys (som jag inte åt) och folk tittade skumt på oss dær vi gick dubbelvikta både J och jag.


Jo just det! Angående Gulliver så ska det væntas lite med att opereras. Typ nån månad och se om han læker av sig sjælv. Det kunde tydligen gøra det sa veterinæren.

Mitt i all sjuka ær jag så pigg nu. Vaknar innan klockan ringer varje morgon! Det ær underbart væder idag.
Drømmer en massa gør jag också. Bland annat att jag skulle gifta mig på Ikea och hade tulpaner hængande øver axlarna.

Pappa ringde och sa att jag fått brev från polisen hemma. Jag blev hypernervøs. Dom ville tydligen bara meddela att mobilen jag hittade och læmnade in har kommit tillbaka till sin ægare! Hur fint ær inte det? Jag blev så glad.

Nu: jobb.

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback