Måndag igen!

Känns bra. Helgen var helt klart... underhållande.

Jag har redan glömt bort vad jag gjorde i fredags. Men i lördags var det först förfest hos Emmie, där Carro Jess och jag såklart ballade ur fullständigt.

(Och just det! Innan förfesten så råkade jag förstöra Carro och Johnnys kylskåp. Jag skulle öppna dörren och så bara pang! åkte den i golvet. Befann mig i chocktillstånd nån timme efteråt. Fy vad hemskt!)

Ut först på Platå. Inget vidare där, tyckte jag. Vi gick till BK. Carro hade gått hem, och Emmie kom inte in, så då funderande vi på att gå till Platens, men Emmie tyckte vi skulle gå in ändå Jess och jag. Så det gjorde vi.

Sprängfullt med folk och hur kul som helst! Jess träffade nån tjomme som köpte världens starkaste drinkar.

Igår vaknade jag upp hemma hos Erik i Tannefors. Emma hade skickat sms att jag fick sova där. När jag slog upp ögonen tänkt jag: "Var i helvete är jag?!".
Sjukt skön soffa hade han iaf.

När turturduvorna vaknat kollade vi på tv och Erik traskade till MCDonalds och köpte mat åt oss. Tack.

Nu, en bra låt. Sen bussis till stan. Är på Store hela dagen, 10-18.




Puss&kram!

Kommentarer
Postat av: Ronja

hej tjejen. Kul o se dej i lördags, ledsen att jag bangade tidigt, men vad gör man inte för "mannen i sitt liv"

hahaha....

Ska vi träffas i helgen?

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback