Inte så förskräckligt mycket att göra på jobbet...

... då får man underhålla sig själv efter bästa förmåga!

Började dagen med att slå in julklappar som jag sedan köpte. I OKTOBER! Kan ni fatta?! Jag brukar köpa julklappar sista veckan liksom.

Därefter började jag rita sjö-odjur (eller, ja, typ en bläckfisk, kräfta.. osv)

på en bit kvittopapper.


Pratade med Carro och hon frågade:

(jag kladdade vidare).

Kittan slängde ut sig i fåtöljen och körde "klappa-mig-på-magen-posen". (Klart man ställer upp!)



Blev inget vin ikväll, I'm back home.

Kom förresten på en rolig grej när jag tänkte efter. Min kusin fyller ju som sagt år idag. Men jag skulle också egentligen ha gjort det. Den 8:e okt 1986 skulle jag kommit ut. Hade lite bråttom och hastade ut den 26:e augusti istället. Inte konstigt att jag är som jag är, hann väl inte riktigt bli som jag skulle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback