Hej jag heter Ulla och jag är beroende av strumpbyxor.

Idag har jag hunnit med ett par saker.

Jag har slagtit sönder vasen som jag det senaste halvåret haft alla mina lösa sladdar, laddare osv i. Det är säkert ett big no no enligt nån inredningsguru att förvara sladdar i en genomskinlig glasvas. För sladdar ska man ju inte se. Men det var bara helt fantastiskt snyggt tyckte jag. Nu är jag redan på jakt efter en ny vas för samma ändamål. En jämn, rund, ganska bred, typ 20 cm hög vas. Den jag hade ju fick jag av Lilian, så jag får väl börja med en sväng bort till henne och kolla läget.

Tvättar gör jag så det sjunger om det. Det blev en "snabb städning" av garderoben samtidigt, det tog två timmar. Jag har slängt sju par strumpbyxor och har dom här kvar:

Ungefär 20 par skulle jag gissa.


Såhär ser det ut utanför tv-rumsfönstret idag. Lagom upplyftande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback