Grattis!

I tisdags fyllde Marcus år. Och igår fyllde Nicklas år. GRATTIS! I helgen ska vi fira så det sjunger om det för båda två kommer hem från sina nuvarande bostadsdestinationer.

Nu börjar jag fira dom med en riktig kanon-låt!



För övrigt så ska jag och Emma konstigt nog på vattengymnastik idag. Hur pensionärsaktigt låter inte det?!
Ska bli väldigt kul hur som helst!

Det blir utgång fredag&lördag den här veckan. Är ledig hela helgen så jag kan va bakfull, om det blir så illa, haha!

Jess yrade om att vi borde klä ut oss ikväll.
"Men är det imorn, liksom lördag alla klär ut sig?"
"Nej nej nej! Idag är det Halloween och då klär man ut sig. Imorn är det allahelgona och då ska man tänka på dom döda."
"Öh.. jaha."
"Det vet väl alla!"
"Ehh.. nej det tror jag inte. Jag trodde det var samma sak?"

Ha en superbra helg!

Puss&kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback