Oj.

Var försvann den här dagen? Ledig har jag varit iaf. Städat, tvättat, druckit te, käkat pistagenötter, mörk choklad och apelsiner.
Och bläddrat igenom nästan alla Elle-tidningar jag äger, har hållit på i flera flera timmar och är fortfarande inte klar. Jag älskar älskar älskar Elle. Och tidningar överhuvudtaget! Den äldsta jag hittade idag var från Februari 2004. Det är ett tag sen. Kan bara inte slänga dom!
Att läsa Elle får mig alltid att vilja förändras. Som jag skrev till J på msn:

Ulla säger:

Åh jag känner för att omprogrammera mitt liv lite.

Ulla säger:

Bli lite bättre liksom.

Johanna säger:

hjærtat du ær redan så bra som man kan bli !

Ulla säger:

Åh vad du är gullig gumman! Tack så mycket!

Johanna säger:

det ær ju sant!

Vad har jag gjort för att förtjäna alla mina fina vänner?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback