Hur mycket beröm förtjänar man på en dag?


Jag har så många söta arbetskompisar!

Martha hade skrivit Gull-Ullis på mitt papper idag för jag stannade kvar och jobbade för henne till 16 fast jag egentligen skulle ha slutat vid 10.

"Vem bjuder?" frågade Senad och pekade på en hög clementiner jag hade köpt.
"Jag." svarade jag.
"Du bjuder ju för fan oftare på frukt än vad våra chefer gör!" fortsatte han.

Rosette och Teresa och var kvar sist idag. Åh, dom är så gulliga! Lät mig smita lite tidigare idag för jag skulle hinna med en buss (som för övrigt inte alls gick då, så jag fick gå hem till Erik och fika med honom och Emma, och Eriks mamma och hennes lånehund Otto, som råkade spy på hallgolvet!)

Idag har jag skrattat oavbrutet på jobbet, fått så många fina leenden, kramar och komplimanger att det är pinsamt. Tack.
Lite clementiner är ingenting mot allt jag får.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback