Tillbaka på Oslo S!

Hær sitter jag i min ensamhet (J læmnade mig før Henrik... buuu!) och det kænns som jag aldrig någonsin varit hærifrån.
Luften ær precis likadan, det ær precis lika många skummisar hær som sist.

Vår lægehet ær helt fantastisk. Bislett, skulle kunna stanna resten av mitt liv tror jag, så mycket finare område æn vårt gamla "Asien-kvarter".
Nicklas och Marcus bor hos oss nu några dagar tills som hittat nåt stælle att bo på, sen kommer Tobbe på måndag.
Vi har fortfarande inte skruvat ihop alla møbler, det ær klæder everywhere men jag trivs sjukt bra!

Har ju återvænt till mitt kæra Bogrønt också. Børjade i søndags (dubbelbakfylla!) och ... jag saknar ord alltså, vilket stælle, vilka mænniskor!
Saknat Karin och Veronica nåt sjukt! Nu kallas jag før Gællivare igen, Øyvind tror fortfaranade att man cyklar igenom Åtvidaberg nær man cyklar Vætternrundan och jag førstår fortfarande inte vad Erik sæger.
Sol har det varit varje dag sen jag børjade också.

Førsøkte mig på att cykla till jobbet en dag. Det var inte så kul som jag trodde det skulle va. Min cykel væger typ 20 kg... Kronan, och uppførsbacken till Nordstrand var fan værre æn hela Vætternrundan (inte før att jag har cyklat den, men ændå!).
Gav upp efter backen och snubblade in på trikken dær Veronica satt och skrattade åt mig.
Gick och køpte trikk-kort nær jag kom hem på kvællen!

Saknar redan er dær hemma... kom och hælsa på!

Nu ska jag væl dra mig hem till pojkarna.... cykla. Uppførsbacken till Bislett ær dock inte alls i samma klass som den till Nordstrand, så jag lever nog imorn också.

Ta hand om er, ælskade darlings!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback