Live it up!

Jag borde ha sovit för länge sen nu, hela huvudet bara vibrerar! Inte så konstigt efter den karatefylla jag fick till igårkväll, haha, men iaf!

Misstänker att morgondagen kommer att bli en av dom mest kaotiska i hela mitt liv. Måste upp vid typ fem, börjar jobba kl sju och slutar kl ett. Efter det blir det en sväng på stan där jag ska köpa allt jag glömt att köpa, sen åker jag antagligen med J och Yvonne hem, packar ner hela mitt liv (det jag får med mig) i några väskor, åker ner och handlar med J, tar en sväng på Systemet. Buss till stan igen, utgång (bye bye!) och så upp och iväg till Oslo kl sju på lördag.

Det känns overkligt hela grejen, kan inte fatta att vi är på väg igen!

Nu måste jag säga till mig själv på skarpen att jag ska sova, som Pippi!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback