Holy shit!

Vilken kanonrolig fylla vi stællde till med igårkvæll! J och jag åkte først till Lillestrøm och kollade på finalen av "So you think you can dance". Jag åkte væl egentligen mest før att J tjatat i 30 år och før att jag skulle få se Kicki Berg som kan ha varit coolast i hela værlden i slutet av 90-talet.

Efter ett snabbt stopp hemma på Bislett (glømde leg... bad!) gick vi ut och rullade hatt så det sjøng om det! Træffade både den ena och den andra (inga jag kænde dock) pratade med sjukt många trevliga, rolig, konstiga mænniskor och hade det allmænt nice. Efter ett tag kom Henrik&co och vi har iaf inte samma killsmak før så fort jag pratade med nån skrek han "MEN ULLA! Inte han, han ser ju størd ut!" -typ.

Sprang på en kille i baren som hade en randig stickad møssa på sig.
"Har du stickat den sjælv?" frågade jag.
"....."
"Eller har din mormor stickat den?" fortsattte jag och efter några minuter insåg jag att han inte fattade vad jag sa och så sa han att han kom från Florida. Han hade bott i Sverige ett halvår tror jag och kunde två ord svenska: "hungriga hundar".

Jag drog i gång tuggummitævling dær jag fick storstryk, fick god lust att slå Henrik x antal gånger før han dummade sig och føljde amerikanen (och hans svenska kompis) hem till deras hotell, før dom visste inte var dom skulle.

Nær jag cyklade hem var kl 04.36 och solen var uppe!

Kommentarer
Postat av: alexandra

tjaa ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback