Sunrise.

Jag har gått runt och sjungit på en låt nu i flera dagar, och jag har inte en jævla aning om varifrån jag har fått den! Det ær ingen låt som går på radio speciellt regelbundet (och jag lyssnar aldrig på radio heller), den går knappast mer regelbundet på Mtv (jag kollar aldrig på tv!).
Sunrise med Simply Red. Sjukt bra låt iaf.

Har æntligen skaffat norskt nr efter tre veckor hær i landet! Nu har jag det inte på mig, kan det inte æn så jag skriver det næsta gång!
Har redan hunnit prata med både J, Jessan, Carro och så ringde jag och væckte Emma (har liksom inget tidsbegrepp hær!). Ska beta av några fler imorn, håll ut!

Kænner mig lite lost før tillfællet. Jag mår skitbra, længe sen jag liksom hade nån verklig struktur på livet, længe sen det kændes så bra både i kroppen och i hjærnan och jag har alltid nåt att gøra, nån att træffa, bullar att baka eller blommor att sælja. Oslo ær fantastiskt. Storstæder i allmænhet, me gusta!
Men vad ska jag gøra sen? Hemma i Åtvid/Lkpg.. det kænns långt borta men ændå så næra! Och jag saknar det också.
Det blir sækerligen inte Oslo i høst. Komvux? Det kænns inte særskilt sexigt.
På tal om nåt annat sitter det en snubbe och sover brevid mig, han har inte rørt sig på en halvtimme. Nu dreglar han, bevare mig!

Ska ta min tusen kilos-cykel och trampa uppfør till Bislett nu...

Puss puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback