Veckans snygging/cooling/inspiration.


Hayden Christensen
Bara för att det rullat Star wars-filmer hela jävla veckan och han är helt ok vad det gäller snygghet (hm..). Jessan har skickat sms typ varje dag "Nu är det Star wars!! Sätt på tv:n!" ...och lasersvärd is the shit! Nästa vecka får det väl bli Natalie Portman... för hon är kan va det coolaste på hela planeten!

.
Hemma från stan där jag stått på Store med Carro större delen av dagen. Hur kul som helst var det, och jag lyckades klara mig undan stora katastrofer..
När vi var klara slängde vi oss i bamsesoffan på Magnolia och drack te fast det var stängt där.

Vi hann även med en film,"The Pacifier" med Vin Diesel, helt kanon faktiskt! Skrattade så jag grät och grät för det var sorgligt, då är det bra! Carro somnade i soffan och Kittan slocknade hon också så jag satt mest och fnissade i min ensamhet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback