Ut och rulla hatt ikväll!

Med påsken på intåg ska jag ikväll ut och svira tillsammans med min ljuvligt underbara T1! Hon är på återbesök från Umeå och det är på tiden att vi får fylla i nåt roligt upptåg i Tampongboken!

Ska åka in alldeles strax och träffa Jess en sväng på stan. Lite senare ska Liz och jag typ fika eller nåt, mest för att hinna prata igenom allt vi gjort sen sist.
Och sen blir det förfest hos Dan med alla Lizas kompisar och sen ut nånstans, dock inte bestämt var än. Ska bli kul kul kul!

Och imorn är det långfredagen! Och vad innebär det då?
Jo, vi sex (gammalt uttryck som nån kom på för J, Emma, Karla, Jessan, Carro och mig på typ mellanstadiet) har kompisdag.Tror det sjunde eller åttonde året vi firar? Alltid på långfredagen. Det var egentligen meningen att vi skulle gå ut efter, men allt var tydligen stängt (?) så vi ska bara va hemma och käka och babbla...

GLAD PÅSK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback