LKPG's största pupiller!

Har jag haft idag, tror jag.
Fick börja med att läsa tredje raden nerifrån på en sån där tavla. (Tänker bara på Bert när jag gör det där varje gång... inte för att jag gör det ofta, men.. haha!)
Bara rabblade igenom bokstäverna, såg skitbra!
Hon sköterskan droppade mig två gånger i varje öga och sen satt jag i korridoren i typ en halvtimme och läste Stieg Larsson. Det blev lite suddigt på slutet. Texten liksom svävade på nåt konstigt sätt och så fick jag komma in igen och då var det en praktikant där också, en tjej som gick i åttan.

Så fotograferade dom mina ögon. Och ni som känner mig vet, jag blundar alltid  kort! Så fick hon väl till några bilder som var bra och så visade hon mig och praktikanten och det första jag säger (skriker):
"Fy fan vad äckligt!!" och så kommer jag på mig själv och så skrattade vi.
"Såhär ser ett par normala ögon ut." säger sköterskan till praktikanten.
"Vilken tur för mig att dom var normala då, haha!" säger jag och dom bara skrattade åt mig och tyckte nog jag var lite knäpp.

När jag var klar tackade jag, och gick på toa för att spana in mina pupiller, så jävla stora, haha! Man ser liksom så ond ut när hela ögonen är svarta!
Fick ta på mig ett par solbrillor när jag kom ut för annars hade jag fått kisa ihjäl mig.

När jag stod i kö på Hemköp ungefär 20 min senare, ser jag helt plötsligt hur en tant börjar typ gräva runt nere runt mina ben. Sen ser jag att hon tappat en påse som hon plockade upp. Så tittar hon på mig, säger "Det var inte meningen att jag skulle tafsa på dig!" och så skrattar vi för det lät så roligt och jag älskar sånt. Prata lite med folk som jag inte känner.

Det blev en lång lång "fika" hos Carro på Store sen. Jag köpte en macka till henne och själv åt jag plommon och så pratade vi och hängde. Kändis på kändis traskade in; tre st från mitt jobb, Sylvia som jag brukade åka och träna med, en lärare från Falerum osv.

Ikväll blir det nog säkerligen top model hos Emma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback