Jag älskar blommiga lakan!

Om jag skulle beskriva mig själv med ett ord just nu: trött. Har varit vaken sen 04.50 imorse och är rätt mör i allmänhet...

Har haft en prima dag, rent utsagt. När jag cyklade till bussen imorse var himlen mörkblå med något ljusare kanter vid horisonten, det var så vackert alltså!
Sol hela dan, timmarna på jobbet bara gled förbi och ikväll har jag kollat Gossip girl med Emma och J. Älskar det, fan vad bra det är, jag blir liksom helt larvig och fnissig när jag tänker på det.

Innan programmet bjöd jag J på middag, biffar med bönor och rosmarin och nån sås jag gjorde med avocado och lite annat, helt ok blev det också, haha. Både J och jag överlevde iaf!

Imorn ska jag till stan och nån doktor ska ta ögonbottenfotografering på mig, för diabetesen. Kommer bli helt groggy av dom där dropparna, går ju inte ens läsa en tidning efter, hela världen blir suddig...

Bye bye!

(Förrsten så kan jag också meddela att det går kanoners med No socker-tävlingen. Dessvärre går det lika bra för Kristoff också... Det roligaste hittils var helt klart när han berättade att alla på hans jobb blev bjudna på marsipantårta och han inte "fick" äta, mohaha! Han ÄLSKAR verkligen marsipan! Hahaha! Skadeglädjen är den bästa gläjden! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback