Fröken Pladask.

Hurra vilken fantastisk dag det här har varit såhär långt! Om man bortser från vädret som är buuu (detvarsnöutanförfönstretnärjagvaknade... inte ok!) har den varit perfekt, måste jag få påpeka!

Har hämtat ut ett par brallor som var perfekta, hämtade även ut vad jag trodde skulle va en 1 GB ipod, som visade sig va en 4 GB Creative-mp3... blev först lite sur för jag älskar Apple, men den här som jag fick är helt outstandning och så får jag plats med mycket mer musik, tjalalala!

Har hunnit med ett par på hälsans stig (7 km), hängt lite med min bror som behagade komma och hälsa på och kommit på det ultimata smeknamnet på J.
Nämligen: Fröken Pladask, det är så klockrent att det inte finns ord för att beskriva det!
Hon har som hon själv uttryckte det: "Fallit pladask för Björn Gustafsson!". Ok, jag tycker pojken är charmig, söt och har timing så att säga, men hon är nästan besatt, haha! Så.. Fröken Pladask it is! 

Pappa och Susanne håller på och ska kirra ihop enchiladas, och då tar dom inte tortillabröd som alla normala människor, utan gör egna majspannkakor. Det här ska bli intressant!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback