För Linda och Oslo!

Sitter och läser gamla sms. Fastnade speciellt för ett jag fick av Linda på alla hjärtans dag... Vi satt hos Emma då, Emma, jag och J. Blev lite sentimentala över Oslo, och så skickade jag sms till Linda.

Fick det här tillbaka, och en mening är så jävla sann!
"Hihi va kul att höra från dig, tackar så mycke! mysigt det låter som ni har, ni ska veta att jag saknar er mycke med, tänker en hel del på oslo.. niclas hälsar tillbaka så gott till er. och tjejer, ni ska va glada att ni har varandra, den vänskap ni har är väldigt sällsynt. ta hand om er så hörs vi! puss å kram"

.. och visst har vi nåt speciellt alltså, det går inte komma ifrån. Vi har ju verkligen växt upp tillsammans, växt ihop på alla sätt och vis. Kommer bildbevis på det senare ikväll.

Nu blir det istället en bild på en riktig sötnos, saknar dig Linda!

Bilden är från Burger king i Oslo, en kväll när Linda, J och jag tillsammans med Henrik & några till skulle ut och svira.
Det slutade med att vi satt och käkade istället.
 
Damn, saknar det så jag blir sjuk.
Skrattattackerna i Lindas sovrum när vi skulle sova, jävla klia-rygg:andet, Lindas och min dans som vi hittade på samma kväll vi träffade australienarna (slutade med att jag slog huvudet i golvet!), J och jag i en på en bamsestor luftmadrass varje kväll - fnitter, stjärnor och konstiga grannar, Emmas och min tripp ut en en ö dagen innan vi åkte hem till Karlas student. Henriks förbannade tvätt som luktade skit när tvättmaskinen gick sönder, Regina Spektor, Jason Mraz och Carola på högsta volym. Mina Bogrönt-babes, alla andra fantastiskt underbara människor jag träffade och lärde känna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback