Bad girls! (på vår gata i stan...)

Så, här kommer nu bilderna som jag tänkte lägga ut igår kväll! Nostalgi så det sjunger om det! Fan vilka bråkstakar vi var... Hrm. Enjoy!


Här har vi Klövervägen-maffian (den kvinnliga!).. eftersom våra föräldrar sa att vi inte fick hänga vid elskåpet (stötar, el-chocker osv) var det såklart där vi höll till.
Från vänster:
Karla, i det hetaste man kunde ha på sig; jazzbyxa.
Ulla, blond (?) E-type-frilla, konstig tröja och blommiga byxor som jag nån gång fick av Jessans mamma.
Johanna, även där ser vi jazzbyxornas storhet + en snygg kompis-tröja!
Längst ut, Frida, yngst och redan med och hänger redan med maffian och vandaliserar Basthagen!
Nedanför står Emma, och försöker dra ner Johanna.


SPICE GIRLS!! Det har var tider, mina vänner! Ute på världsturné i Borkhult är vi på den här bilden.
Från vänster:
Emma... som Emma såklart, Baby spice.
Jess, som Victoria Beckham (med mascara i hela håret!)
Johanna, grymt snygga hotpants!
Karla.. med en frisyr som tog X antal timmar att fixa!
Och så slutligen jag själv, som ser ut som en anorektisk dvärg på det här kortet.


Idolbild från turnén.
Rödhårig Johanna, jag (redan som tioåring igång med tatueringar och grejer), Emma, Jess och bakom henne Karla.



Här förstör vi sandhögen högst upp på gatan!
Emma, Frida, Johanna, jag och Karla.
Älskar min outfit på den här bilden! Kan det bli mer 90-tal? Den där randiga t-shirten, vilken klass! Och tofsen ej att förglömma!


Några år yngre, lite mindre agressiva. Eller?
Johanna har ju bevisligen rivit av håret på sin docka som jag håller i.
Det här är jag och J hemma hos henne. Kan ha varit här galenskapen startade!


Här har vi rånat korvmojjen!
Natalie, Frida, Jess (i min tröja!) Johanna, jag, Emma och Karla.


Här ligger Karla och Johanna utanför den sistnämndas hus och läser kriminell litteratur. Med spionglasögon, såklart!


Skolavslutning! Jag slutar femman, Karla, Emma och J fyran och Frida tvåan.


Här försöker jag och J dränka varandra i hennes fina pool!


Vi firar ett lyckat bankrån!
Emma i Spice-tröja, J i grönt linne, jag i vit hatt med extremt (för tiden) modernt namn-halsband, Jess i JC-tröja, Karla i vitt linne, Frida i fin rutig klänning.

That's it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback