2 konversationer jag haft det senaste dygnet.

Typ 21.55 på Shell vid rondellen i Åtvid.
Johanna och jag står vid kassan och så pekar hon på transvestit-John Travolta på omslaget till Hairspray.
"Fan vad läskig hon ser ut!" säger jag.
"Du menar han?!" frågar killen i kassan. "Han är väl söt?"
"Haha! Nej, men i Grease var han jävligt söt!"

.

Kristoff ringde mig för kanske en halvtimme sen och meddelade att han kommer på min lilla familjemiddag jag ska slänga ihop ikväll (hör ni brandbilen är det nog mitt fel, tyvärr!). Jag svarar.
"Ulrika."
"(massa konstiga och väldigt skramliga ljud i kanske 20 sek)"
"Öh? Vad gör du?!"
"Äter fil!"
"Och du vill att det ska höras?!"

..

Blir möjligtvis och troligtvis en sväng till Lkpg och Platens ikväll. Jess och jag ska se hur lite pengar man kan göra av med på en kväll. Gratis inträde, 20 spänn i garderob (måste nog ha fått till en superfylla innan vi går dit!) och sen ville Jessan ha en french hotdog efter, och jag vill ha en "normal" korv, säg 20 spänn för Jessan och 10 för mig. Vilken dunderkväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback