Sex and the city.

Nu ska jag bli tøntig och nørdig! J och jag såg FILMEN igår! Helt otippat, vi hade ju tænkt gå ut och så orkade vi inte och funderade på vad vi skulle gøra istællet. Det var premiær i fredags och jag har ju sagt hela tiden att jag minsann skulle gå på premiæren. Men nu blev det en dag efter istællet.

Oj oj oj oj. Var ska jag børja? Det knøt sig i magen på mig redan nær vinjetten satte igång. Græt typ halva filmen, det bara sprutade av tjugo olika anledningar. Att man liksom kan kænna en sån fruktansværd smærta genom att se nåt på en skærm, det ær helt otroligt.
Nu tycker jag inte dom får gøra nån mer film, nu tycker jag det ska va finito. Åh, så bra den var. Helt fantastisk och precis som jag hade hoppats, fast jag inte ens visste vad jag ville skulle hænda.
 
Vilka mænniskor, vilka klæder, vilka miljøer, vilka kænslor, vilka fantastiska skor!!
Som jag sa till J efter, jag kænner mig helt tom efter det dær, urblåst. Kænner med dom som med mina vænner, hur fjantigt det æn låter. Så många timmar jag spenderat med dom dær brudarna!

Nu ska jag køpa avokado och sen sætter jag mig på trikken till Nordstrand, tre dagars jobb to go. Konstigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback