Vad gör jag nu?

Åh, jag saknar min ipod. Hela tiden.

Och idag saknar jag orden. Helt urblåst och jag hade så väldigt trevligt igår och sen blev jag blev jag helt förstörd och skickade det sorgligaste sms:et jag någonsin skrivit till Jess.
Jag är så jävla dum i huvudet.
Pratade med J som var ute i Oslo och vi var väl på ungefär samma nivå och så fick jag prata med Nicklas och skrattade några minuter. Tack för det.


Funderar på att skrota min hjärna. Kan jag få nån annans?
Kristoffer och jag pratade för några dagar sen.
"Pappa är sjukt allmänbildad och intelligent egentligen ju!" sa jag.
"Ja, jämnt när vi hade frågesporter när vi hade klassfest när jag gick i skolan.. vann hans lag! Varje gång!!"
Haha, tur att nån i familjen ligger inne med lite bakom pannbenet.




Nu blundar jag så hårt att jag inte ser ett skit. Men det hjälper ju för fan inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback