Hallon&tant-snusk.

Barn måste va världens bästa påhitt. Idag var det två små bröder inne på Store med sin mamma. Dom levde rövare på ett bra sätt och frågade mig tusen saker på två minuter. Jag skrattade så jag fick ont i magen och låg dubbelvikt över disken. Mamman skrattade lika mycket på andra sidan.

Jag har precis läst ut min första tant-snusk-bok! Jackie Collins, smaka på det. Medelålders och äckligt som fan. Hittade boken på jobbet (tydligen Carros!) och började läsa. Och kunde inte sluta. Åh, så cheesy! Typ 500 sidor och väldigt mycket precis som jag trodde det skulle va. Inget jag kommer minnas på min dödsbädd om vi säger så, haha.

Tampis1 och jag fikade på Steves efter jobbet. Precis lika trevligt som alltid hade vi och hon vinkade av mig vid bussen. Redan då var jag kissnödig. Väl hemma i Åtvid, cirkus 50 min senare, var jag extremt kissnödig. Eftersom jag hade typ en kvart att gå beslutade jag mig för att agera skogsmulle och pinkulera bakom första bästa buske. Sagt och gjort. Och det var det bästa jag gjort på länge, för när jag var klar upptäckte jag värsta snåret med en massa skogshallon brevid. Hur goda somh helst!! Imorn ska jag gå tidigare till bussen och plocka! Hallon är ta mig fan godare än jordgubbar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback