Supertagg!

Jag vill bara att det ska vara den här tiden imorn! Då är jag med all säkerhet lagom (?) onykter och med trevligt trevligt sällskap!

Bara lite roliga saker som hänt sen sist:
1. Det var inne en sjukt överviktig svart galen och rolig kvinna från England i en om möjligt ännu större rosa-blommig tröja på Store när jag jobbade.
Hon pratade så mycket att tiden stannade och hennes svenska vännina blev helt trött på henne. Tillslut köpte hon en huvudmassör och berättade att hon skulle hem och dricka vin och käka ost (som hon visade mig).
Innan människan gick ut hade hon kallat mig darling fem gånger.

2. Mitt läppglans jag köpte i Bergen heter "Rex", coolt namn på nåt man har på läpparna... tycker jag.

3. Jag är alldeles alena när hemma. Pappa och Susanne är på semester nånstans, har varit borta sen jag kom hem från Bergen. Det är tomt och konstigt. Detta medför också att jag lyssnar på musik halva nätterna och inte alls sover som jag borde.

4. MIN FARMOR FYLLER ÅR IDAG!!! När jag ringde blev hon helt paff och frågade om jag kom ihåg det själv eller om pappa hade skvallrat. Såklart jag kom ihåg!!



Hightech! Vem får idéen att sätta klacken på helt "fel" ställe? Marc Jacobs!
Jag skulle inte tacka nej.... men dagens fråga är: går det gå i dom här?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback