Namnsdag gånger 2.

Ulrika och Ulla på samma dag! Grattis till mig själv (typ en halvtimme kvar av dygnet, bra jobbat!)! För övrigt fyller min fasters man Leo år idag också, så grattis till honom också!

Just nu sitter pappa, Susanne, Karlas föräldrar och J's pappa här utanför och kacklar. Vilket liv. Och helt fantastiskt underbart, nu är det sommar på riktigt!
Pappa tycker jag har cd-skivor i öronen och dom diskuterar om man kan köra bil på etanol (eller hur stavas det? Med h nånstans?).
Åh, jag vill va tio år igen!

.
Store imorn 10-15... kom och köp hårmassörer.. eller vadsomhelst!

Därefter troligen fest med Linus (som är hemma igen!) och packet (vet inte riktigt vilka det blir!). Ser jag fram emot!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback