God afton!

Tröttare än jag är just den här sekunden har jag nog aldrig varit i hela mitt liv... har jobbat tolv timmar, alltså ett halvt dygn idag. Ganska mör i benen, haha! (Men jag får skylla mig själv för jag har gått i stövlar med typ 4 cm klack... varför? Klantig som får är jag ju!)

För övrigt känner jag mig ganska nöjd med livet, fan orkar inte förklara allt det här nu, måste sova! Tar det imorn istället! LEDIG HELA DAGEN, tjo fadderittan, det ser jag fram emot!
Hur ska jag slå ihjäl tiden? Åka till storebror? Det känns som det var länge sen, är han hemma? Träffa Emma? J? Karla som tagit sitt pick och pack och flyttat hem till Klövervägen? Vi bor vi alla fyra hemma igen, konstigt det där, men hur kul som helst! Åka till stan fast jag inte måste?

Nu börjar jag se i kors!

So long - flaggstång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback