Uppdatering!

Nämen! Här sitter jag och käkar varmrökt makrill (stående inslag sista veckorna i Oslo i somras, levde typ på det då), ugnstekt potatis + morötter, lyssnar på fantastisk musik och tycker livet är allmänt trevligt!

Annat var det imorse... Never ever i hela mitt 21 år långa liv har jag tyckt så synd om mig själv utan anledning, aldrig så omotiverad, trött och grinig. Kitty hade pissat på Jessans överkast också, den söta lilla jävlen. Hon måste ha gjort det på natten, för hon sov på morgonen när jag gick...
På jobbet var det kalabalik (älskar det ordet, måste va typ världens näst bästa, efter salongsberusad), stressigt som helvete och jag lyssnade (nästan ofrivilligt) på "Switch" oavbrutet. Bra låt, tough.

Jag känner mig grymt sugen på festligheter och knas! Kan det inte bli fredag? Fick för mig att vi måste gå till L'orient för det var nåt som hette Europass eller nåt som lät rätt intressant. Men får jag med mig nån dit? Well, Platens är alltid Platens och Platens är alltid bra!

Pratade med Liza nyss också. Hon var tillbaka i LKPG. Yes yes yes!
Brun-Emma tycker jag ska följa med henne till LA i sommar. Det vore ju galet roligt!

Så nu då? En sväng till Emma skulle jag tro att det blir ikväll!

Kärlek & en massa pussar!
Ulala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback