Problem!

Nu har jag gått och tänkt på en låt i flera månader... kanske ännu längre när jag tänker efter! Men mitt problem är att jag inte kommer ihåg namnet på vare sig låten, gruppen... ingen text kommer jag ihåg heller och melodin kan jag liksom få upp bara en liten snutt av i hjärnan ibland, men inte mer, och jag skulle aldrig kunna nynna den heller till exempel.
Vad göra?

När jag tänker på den så tänker jag på Weezer, det är det första jag får upp i huvudet. Men jag är inte riktigt säker på att det är dom. Låten fanns iaf med på nån typ av "Absolut music" i mitten/slutet av 90-talet.
Mycket tunga gitarrer i introt, har jag för mig. Hjälp, tack?
Det sjuka är att jag lyssnade grymt mycket på den back in the days, men nu är liksom allt förlorat i mitt minne! Det är en ganska glad låt. Nån som vet? Den spelades på MTV och överallt så varenda människa har jag hört den. Vilken var Weezers mest kända?
Eller har jag helt enkelt fantiserat ihop allt det här?

I brist på den låten, den här...
http://www.youtube.com/watch?v=n4XCGeckA-E
... kommentar överflödig!
Älskar The Verve och Richard Ashcroft!

Vore grymt tacksam för hjälp med det där andra! Nån?

.
Ikväll:
Buss till LKPG om typ en halvtimme.
Tillfixning hos Jess.
Förfest... nånstans.
Bowling 23.00. (ser jag grymt mycket fram emot!)
Utgång, Platens.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback