Karla & Ulla

Hör och häpna! Det blev en cirkulation runt sjön idag också.
Karlsson och jag. Hon frågar:
"Men du känner väl ingen som är som jag?!"
"Nej, verkligen inte! Det finns fan ingen som är som du."

Och grejen är att det stämmer så jävla väl! Som jag skrev igår, hon älskar att provocera, slänger ur sig saker som ingen annan i hela världen ens skulle våga tänka.

Konstigt hur olika man kan va. Karla och jag är sjukt olika, men ändå har vi alltid så väldigt trevligt och jag vet precis var jag har henne. Ibland när jag tänker på henne tänker jag: shit, vi har inte hörts, setts eller nåt på två månader.
Men så ses vi och hon kommer in och slänger ur sig ett par svordomar, könsord eller nåt annat fri-språkigt, det det sättet som bara hon kan, utan att det liksom blir för mycket.

Hon sa också att hon inte kände nån som var som jag.
"Eller, jag träffade en kille i Norrköping en gång som var precis som du. Jag tänkte att ni borde gifta er!"
Haha.






Kommentarer
Postat av: Jessiica (Karla)

haha nee vadå :P är jag verkligen sån :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback