It's not the walls, it's not this town...

... vad fan är det då liksom?

Sitter här och har ätit onormalt många chokladbollar, har ångest över att jag ska jobba 7-21 imorn, och 16-22 på söndag.

J och jag måste komma iväg snart, annars kommer jag förvandlas till en hög och på min efterföljande begravning kommer prästen säga: "Här har vi Ulla, hon tänkte göra tusen saker men gjorde inga." (Självklart kommer alla var utklädda till korvar, som jag sagt sen i Oslo, läs tidigare inlägg från i somras nån gång!)
Det sjuka med hela den här Oslo-grejen är hur jag ibland bara vill sätta mig på första bästa tåg med en resväska och tandborste och ibland får jag sån ångest att jag inte vet vad jag ska göra..

Efter jobbet idag gick jag och köpte cocosbalsam, vet inte riktigt om det var en tabbe eller inte?! Har inte hunnit prova än... + en nån massageolja som luktar helt ljuvligt och ser ut som ett hjärta...

Blir väl ut och rulla hatt på Ågatan imorn. Schlager-spektaklet invaderar stan!

För att få upp positiviteten ett par steg, bjuder jag på ett par pics från min 19:e birthday som spenderades med världens coolaste beachparty på Sri Lanka...

image223
Sitta och käka buffé med fötterna i sanden, det ni!


Ingen dålig tårta!



Carro med filmkameran i högsta hugg + fyrverkerier.


Några av dom som var med och firade.


Hela jävla beachen var upplyst och dom hade fixat en bar i en båt och värsta bästa musiken. Vilken kväll!

Nu ska jag snart åka till stan igen... kanske hjälpa Caroline att skruva ihop möbler?!

Puss puss puss & kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback