Inte alls så pessimistisk som jag verkar här under.

Jag var väl ungefär på Blåbärsvägen. Kanske 20 min sen nu, svart himmel. "Många stjärnor!" som J uttryckte det för några timmar sen. En halv måne.
Eva Dahlgren. "Ängeln i rummet", en sång som alltid får mig att tänka på sorg och elände för den spelades på Anna Lindhs (RIP) begravning, den får mig alltid att känna mig lika halv som månen var ikväll.

Mötte två kvinnor med konsiga mössor och två hundar precis under en gatulampa, hälsade.

På "andra" Klövervägen håller nån på och river ut sitt kök. Dom bor i ett likadant hus som vi. Nu när jag gick förbi stod hela diskbänken utanför på deras lilla uteplats. Första gången i mitt liv jag såg en diskbänk se ensam och tragisk ut.

Vet inte riktigt vad jag yrar om och varför, om jag ska va ärlig.

Alla hjärtans dag imorgon... hur många är hela?

Kommentarer
Postat av: Ghaeth Karkhy

Alla ni som är osäkra på vad ni vill göra på alla hjärtans dag, så kolla in bloggen så kommer ni inte bli osäkra mer... sidan är http://gspelet.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback