By sjön.

Emma, Karla och jag tog tillfället i akt idag och .... spatserade runt Bysjön. För att njuta av det ljuvliga vädret, naturen och varandras sällskap. Och för att uppdatera oss vad det gäller Karla!
Känner ingen människa som gillar att provocera lika mycket som hon. Vi fick bland annat reda på att hon hade varit med i Moore, nåt som vi helt hade missat!

Emma frös, men jag hade ett kort i skjortärmen! Eller rättare sagt, både jag och Karla! För när vi träffades hemma hos mig och Emma sprang in till sig, frågade Karla om jag hade nån tröja hon kunde få låna.
"Du kan få en underställströja!"... och det fick hon. Även jag hade på mig en, plus underställsbyxor. Hur bra som helst och jag frös ingenting! Karla var till och med varm sa hon, haha!

Jag sitter fortfarande kvar i mitt underställ och myser fast det är flera timmar sen vi kom hem. Understället kan va det mest underskattade plagget i världen. Man ser ut som en mask, men så bra dom är!

Hela promenixen tog nästan exakt två timmar, Karla vek av vid Skiteka och gick hem till sig, medan Emma och jag gick i samlad trupp hela vägen till Klövervägen.

För tillfället har jag ingen aning om vad som händer ikväll... en sväng till Emma eller J eller om dom kommer hit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback