Bok-rea.

Det har pissat ner hela dagen! Jävla skitväder.
Jag drog med mig Emma ner till bokrean som började idag. Vi började med ett varv inne på Apoteket för Emma skulle köpa tandtråd. Så mycket knäppa saker dom har på Apoteket! Bröstvårtekräm var väl det roligaste vi hittade idag!

Inne på Bokhandeln var det väl ungefär lika mycket folk som det vanligtvis är där på ett år. Köpte


Älskar Anna, hon skriver så in i helvete vackert och jag har höga förväntningar på den här boken!

och


som jag har läst om nån gång och den verkar lite speciell och skum, så då var jag ju tvungen att köpa den.

Sprang in en lärare som jag hade i historia och samhällskunskap på gymnasiet, Bosse. Han är så härlig alltså! Pratade länge och sa att han hade varit pensionär i ett halvår ungefär.
Det var för övrigt han som tyckte jag skulle va med i Främlingsvänliga gruppen, som jag sen var också, bara en massa lärare från hela kommunen och så jag. Han skickade mig till länstyrelsen en gång när han inte kunde åka själv, på möte med landshövdingen och en massa andra höjdare. Det var tider det, jag saknar gymnasiet!

Vi träffadde Bosse sen igen på Willys och då frågade han:
"Har du redan shoppat klart böckerna?"
"Jag är ju effektiv vet du!" sa jag.
"Ja, det kommer jag ihåg att du var!" sa han och jag bara skrattade för jag skämtade ju, men det gjorde inte han, haha!

Nu vill jag bara börja på nån bok, men jag måste läsa ut sista Stieg Larsson först. Har läst 200 sidor och har 500 kvar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback