Alla mina hjärtans dag: Jag är en apelsin.

Ingen har väl missat vilken dag det är... (eller snarare var!)
Hej vad det gick hemma hos Lilian, jag bara spottade ut buketter! Roligt som bara den döh! 

Alltid när jag ska gå hem därifrån typ kastar hon grejer på mig. Fick tulpaner igår. ("Men jag vill inte ha, gör nåt vettigt med dom istället!, det slutar alltid med att jag får med mig det hem..)
Idag blev det rosor, tack för det!

.
Har firat dagen tillsammans med Emma och J. Vi köpte mat på Grillstugan och kom fram till att vi tog så olika saker det kunde bli:
Ulla: fläskfilé med ris.
J: Hamburgare (nötkött) med pommes.
Emma: lax med klyftpotatis.

När vi skulle ta bilen ner stack Zora (Emmas fantastiska mor) ut huvudet och frågade om vi skulle käka hemma hos dom. Och det skulle vi. När vi kom tillbaka hade hon dukat jättefint och tänt ljus och fixat varsin drink med frukt-drinkpinnar. Jag fick apelsinen, J hallon och Emma vindruvor.
Blev rörd alltså, så fint var det...
Vi pratade och pratade och pratade. Ibland undrar jag hur mycket det egentligen kan finnas att konversera om? Jess ringde också och härjade på Emma & J att dom ska följa med imorn och bowla.



Blommor, geléhjärtan, pussar, kramar, kärlek... valfritt till er alla mina hjärtan på alla hjärtans dag!

. Mina bästa: J, Emma, Jess, Karla, Carro, Liza. Utan er är jag ingenting.

. Paps, Pucko, Susanne. Tack för att ni står ut med mig och allt som kommer med mig.

. Släkt&grannar. Svårt att förklara hur viktiga ni är för mig, betyder extremt mycket, hursomhelst.

. Mallis-people (Kine speciellt!).. saknar er alla så otroligt mycket ibland och sommaren -06 var den bästa i hela mitt liv...

. Oslo-people. Snart gör vi comeback med värsta inflyttningsfesten i Norges historia!

. Vänner som jag träffar sällan men tycker så mycket om: Fia, Sara, Johanna osv.

. Gamla klasskamrater, arbetskamrater. Schlagerfest Camilla!

. Han som börjar på F och slutar på ilip, för han är så söt att det borde va olagligt.

. Alla som jag älskar men som nu inte längre finns med oss...

. Kort sagt: peace and love for everybody!
(Hoppas verkligen inte jag har glömt nån, då blir det sjukt pinsamt och jobbigt, sorry!)

.
Song of the day.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback