Min baby är hemma!


You can't start a fire without a spark.

Tack gode gud.
Det var konstigt att gå in på 12:an ikväll. Började skrika när jag fick se henne. Det känns overkligt att hon äntligen är hemma. Måste nog nypa mig själv i armen tror jag. Åh, jag är så glad att hon är tillbaka, även om det bara är tillfälligt...

J, Emma och jag har sällskapat nu ikväll, druckit te, kollat kläder, yrat med J's föräldrar. Det var precis som förut men ändå inte.
Förr satt vi ju hemma hos varandra varje dag, kväll, natt och tjabblade. Tider förändras, men nu ska jag bara ta vara på dom här dagarna.

Emma sa "Jag älskar dig" till mig igår innan jag gick ifrån henne. Man borde säga sånt oftare. Jag älskar er. Utan er no me. Vet inte vad jag skulle ta mig till utan er.

Det var en kund inne på Store idag. Hon var inne typ i förrgår också.
"Du har så fina kläder!" sa hon. "Du hade det sist jag var här också!"
Så gulligt! Blev såklart väldigt generad, men väldigt glad samtidigt. Folk blir så snälla när det är jul.

Och just det! GOD JUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback