Man kan ha sjukt kul med lite folie. Med knäppa vänner har man ännu roligare!



Jess. Johan. Jesper. Linus. Nicklas. Emmie.
Tack för igår!

Oj vad onyktert det blev.
Oj vad många roliga historier jag fick höra.
Oj vad lätt det är att gå i klackar som är 10 cm höga när man är hög på roligheter.
Oj vad man kan blanda mycket störiga drinkar av saker man hittar i Jess kylskåp.
Oj vad Linus och jag skrev på Jessans tavla. Min sida vann!


Nu planeras det för fulla muggar inför nyår.

johaaan säger:

de skulle ju va as kul

Micke säger:

ah okej, tjejer står för disken eller vad säger johan?

johaaan säger:

spisen disken, vi sitter i soffan o ölar

Micke säger:

haha som det ska vara

Micke säger:

hahah

johaaan säger:

så slut

Micke säger:

diska noga dp ulla
Ulla säger:
HAHAHA!


Micke säger:

johan servar mig som en liten husor hela kvällen ----knäpp knäpp en öl johan----okej kånung

Ulla säger:

Haha!

Ulla säger:

Det där vill jag se!

johaaan säger:

husmor på dig själv

Ulla säger:

Med en sån där liten fin husmors-outfit!

johaaan säger:

jaa

Micke säger:

haha kan

Micke säger:

köpa en till johan

Micke säger:

det skulle oassa honom fint

Ulla säger:

Det tror jag också!

johaaan säger:

störd




och lite senare planerar Johan menyn;


johaaan säger:

jag har hela menyn som mikael ska laga inpräntad i huvet redan

Ulla säger:

Berätta!

Micke säger:

blodpudding med fläsk eller vadå?

Micke säger:

kan la inte vara så svårt

Micke säger:

hhahahaa

johaaan säger:

förrätt blir stek flamberad oxrulad med vin cabbare och tärnad mussla, varmrätt oxfilé med pistage mos av exotiska frukter, efterrätt blir hemmagjorde glasbåtar med en god konjak

johaaan säger:

ingen blodpudding här inte

Micke säger:

hahaha


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback