Hejdå för idag.

Hörde att nån slaktade en Supremes-låt i nån radioreklam på Rix fm. Så konstigt det är... livet! Lyssnar på Supremes 24-7 i flera veckor och så pang! kommer en låt på radion liksom.

Eftermiddagen/kvällen idag spenderades i Linköping. Först fikade Ronja och jag och var ute och promenerade, sen träffade vi Matilda, och så jag gick jag upp till Jess.
Där satt Jessan, Carro, Emma och Sara.

Jag stannade bara typ en halvtimme, sen gick jag till bussen.

Nu har jag precis suttit och rivit igenom en låda med en massa kort från typ 80- och 90-talet (skriver man -talen i det sammanhaget? Låter så fel tycker jag!).
Shit vilken liten filur jag var när jag föddes, så jävla minimal! 
En  konstig blandning bilder var det verkligen... deprimerande sjukhuskort, semesterbilder, smilande människor, unga och gamla, hundar och katter, farmor i världens tjockaste glasögon och gud vet allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback