Dödstrött, yr & konsten att missa en kompis som går på på samma busshållsplats.

Mina vänner. Jag är så trött. Kroppsligt känner jag mig som en 80-åring... med typ diskbråck eller nåt. Eller vad är det egentligen? Ja, skitsamma.
Nu har jag ett dilemma! Skulle kunna gå och lägga mig nu, kl är snart 19, som om jag vore tre år gammal. Men då kommer jag vakna inatt och vara pigg som en mört. Inget vidare. Så jag håller ut.

Idag var jag lite lost på jobbet kände jag. Fredrica var väl ungefär på samma nivå. Inte så mycket folk, inte så mycket varor kvar i butiken. Det känns konstigt, som att allt det här varit på låtsas.

När jag skulle ta bussen till Åtvid gick jag på vid Köpmansgränd, som jag alltid gör. Det gjorde Sanna som är hemma från Oslo också, visade det sig lite senare. Vi gick på samtidigt, satte oss på sätena bredvid varandra på varsin sida av gången. Och jag såg henne inte fören jag skulle gå av i Nygård! Hur sjukt är inte det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback