Bilduppdatering.

Bjuder nu upp med ett par bilder som jag tagit med luren den senaste tiden.


Min älskade Carro i bilen på väg till Sthlm. Vi stannade i Nyköping och drack O'boy ur en petflaska, självklart med obligatorisk äggmacka till!

NK:s snyggaste julskyltning enligt mig. Helt fantastisk!

Kittan på besök i Åtvidaberg...

... nyfiken i en strut och håller koll på grannarna!

Jag förvandlar migsjälv till en groda på Store.

Min jobbarkompis Rosette, hur rolig som helst. Hon kollar alltid blodtrycket på mig när jag kommer, och det är aldrig bra enligt henne, haha. På sjukan var det kanon tydligen!

Skrattade så jag höll på att avlida. Här har vi härliga sko-kombinationer!
Jess, röda stövlar och mysbyxor.
Emma, mina guld-Nike.
Och så jag själv, leggings, Disneystrumpor och Jessans tofflor.
Såhär gick vi till Ica, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback