Grattis Madonna!

Madonna halvvägs till 100, OS-silver till tennissnubbarna och Alshammar spräcker baddräkten innan 50 meter fritt. Vilken dag!

Min halsfluss har övergått i endast huvudvärk. Thank God!

Jag löste fem hela korsord på jobbet och Jessan och Micke gjorde IQ-test när dom kom när jag stängde. Micke hade 10 rätt av tio, och Jess också, men hon slarvade och skrev fel så det blev bara nio.

Kan inte fatta att jag är hemma, en lördag till! Börjar känna mig gammal. Men käkar man antibiotika ska man ju inte dricka, jag sköter mig exemplariskt. (Fast jag har en flaska Vodka och en Bailyes cirka en halvmeter från där jag befinner mig nu.... åh! Jag vill!)


Nästa helg ska ska ska jag se LW på Stångebro. Ska!!


Sov gott. Det ska jag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback