+



Har precis läst ut boken. Känner mig helt tom. Jag läste sista sidan så fort att jag knappt hann uppfatta vad jag läste och tårarna bara forsade och jag fick läsa den en gång till fast det inte hjälpte och jag både hatade och älskade det.

Jag fick en svett-attack samtidigt också. Jävla feber, kan den inte ge sig nån gång? Kom på att jag måste ta en sån där tablett igen. Dom är lika stora som Ryssland och smakar som en blandning av klor, målarfärg och päron.

Det är fan farligt att vara sjuk. Man får liksom för mycket tid att tänka på saker och jag drömmer tjugo tusen saker varje natt och ju mer jag drömmer desto underligare blir det.
Idag drömde jag att jag satt i en vit soffa med en gammal man som skulle bli min svärfar och jag hade på mig ett par rosa strumpbyxor. Vi skrattade först och kollade på tv, men sen blev han arg och sa åt mig att ta ner fötterna på golvet. Hur sjukt som helst.

Vad ska jag hitta på precis nu? Har sovit halva dagen och kommer inte kunna somna nu iaf. Snart fredag. 23.44.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback