Tjugotvå.

Exakt tre år sen! Sri Lanka.
 
(Oj vilket kalas! Hemligt, jag visste ingenting! Blev firad på stranden med alla mina vänner + en massa engelsmän och infödingar. Fyrverkerier, dans i sanden, en helt upplyst beach, egen bar i en båt. Kvällen innan var det fotbollsturnering på stranden och prick kl 00.00 började dom spela "Happy birthday" med Stevie Wonder. Helt fantastiskt, glömmer det aldrig! (och jag grinade såklart!)
  

Exakt... förra året! Magaluf. (Först extremt bakfull & upptvingad iväg till beachen, därefter sjukt mycket festande och största & starkaste drinken i världshistorien. Glasstårta, champange, världens finaste firande med allsång på Viking och ett jävla hemlighetsmakeri!)


Nu ringde Emma och bjöd över mig på fika!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback