Tired.

Ute och svirade igår. Igen.
Jag hade på mig en ut-och-in-vänd klänning och skrattade hela kvällen. Nere på Platens var det hålligång som vanligt och det var länge sen jag hade så roligt.
Edvin, Adam, Karla och jag gick hem och hade efterfest hemma hos Jess. Jag somnade typ det första jag gjorde men vaknade cirka var 20:e min. Och hela tiden satt alla dom andra ihoptryckta i sängen! Varje gång.

Edvin fick för sig at duscha, så Karla och jag fick ta kisspaus på baksidan.

Imorse gick jag upp vid 8.50 och fick med mig Kittan ner till Store. Hur trött som helst och jag har inte sovit nåt sen dess.

Ikväll har jag varit borta hos Nicklas med honom, Jesper och Danne. Nicklas var grillmästare och maten blev skitbra! En mycket trevlig kväll, och jag var en millimeter från att följa med dom till stan och gå ut ikväll. Igen!


Stolplyckan imorn, 7-13. Snart dags att gå upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback