Tack och godnatt (kl är 20.55).

Oj vad trött jag är!

Tack till alla för fina gratulationer, på olika sätt och vis!
Hade fått tre sms innan kl blev åtta på morgonen!! Åtta på morgonen! Fler blev det hela tiden under dagen och cirka 70 miljoner grattishälsningar på facebook. Tack för det!

Firade på kvällen, Carro, Jess och jag käkade sallad och drack vin på Magnolia innan vi gick och såg Mamma Mia. Ingen av oss hade väl egentligen några stora förväntningar på filmen, men helvete vad vi skrattade! Satt verkligen och gapskrattade, det sprutade tårar. Och VILKEN MUSIK! Hade satt och diggade och hade gåshud större delen av filmen. Och en sak till: Colin Firth! Vilken man!

Efteråt var vi alla på skitbra humör, och Carro och jag traskade hem till henne och pratade lite med Johnny. Vi kollade på "Dawn of the dead" eller vad den hette, sjuk film. Jag brukar ju inte kunna se sånt där (blundade ca 40%)! Vi såg iaf klart den innan jag slocknade med Kittan på magen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback