Hemma?! Det är ju onsdag!

Ja fråga mig inte hur det kommer sig.


(Dålig bild, sorry!)
Jag var ute och plockade hallon ikväll. Pratade med Jess nästan hela tiden. Gick runt och fick verkligen verkligen koncentrera mig för att inte skrika rakt ut, kasta hallonen åt helvete och springa med armarna i luften hela vägen ner och ställa mig vid bussen och åka till stan och gå ut (i min plocka-hallon-outfit, som kan va det fulaste jag någonsin haft på mig).
"Det blir nästan liksom en fysisk smärta!!" som jag sa till Jessica. Jag ville bara åka. Men se där, även solen har sina fläckar på tvärtomspråket. Jag är hemma fortfarande. Och med hallon i kylskåpet!!


Cirkus kl 19.00. Bankekind. Bara kände att jag var tvungen att klicka. Den stora skuggan är inte min utan bussens, om nån nu trodde nåt annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback